evamm

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 5 januari 2014 11:30

Jaha, nu har jag tänkt att börja blogga. Min tanke är att när jag varit ute och fotograferat så kommer jag att lägga ut bilder jag tagit och då skriva av mig mina tankar kring bilderna. Nedan kommer ett exempel på hur det kan bli.   Denna bild tog jag i Simrishamn, närmare bestämt nedanför rastplatsen Vårhallen som ligger precis norr om Simrishamn. Hit åker jag gärna då denna plats erbjuder bra fotografering med väldigt skiftande natur.   Denna bild är tagen vid samma tillfälle. Ljuset kan variera mycket på en kort stund.  

Är denna tagen i Skåne kan man tänka. Vi är mer vana med sandstränder vid Skånska kusten. Men den är tagen vid samma plats och samma tillfälle.     När jag varit här ca en timme så började solen gå ner och då blev det lite rött på himlen, då blev det ytterliggare nya intressanta vyer att fota.

Tidigare månad - Senare månad

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards