evamm

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 3 mars 2014 14:15

Under årens lopp som jag fotograferat så har ögat lärt sig se dataljer och fantasin får flöda. Ni som läst i bloggen tidigare har väl redan förstått det. I lördags när vi gick i ravinen till Forsakarsfallet så såg jag många roliga detaljer.

Första bilden tycker jag att en tax eller ett djurhuvud av något slag. (Översta grenen) och en anka som är kärvänliga. Vad du tycker du?

 

Nästa bild så kan det kanske vara en elefantsnabel.

 

En gran av små trätickor?

Ett aniskte i mossan?

 

En del detaljer eller närbilder kan bara bli lite fina och roliga.

 

 

Ibland är det kul att fotografera sådana här bilder.

      

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards