evamm

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 7 mars 2014 15:30

Idag hade vi en del ärende i Kristianstad. Efteråt så gick vi en runda vid Helgeå och i tivoliparken för att leta lite vårtecken. Det var inte så mycket än, men kommer nu sol coh värme i helgen så blir det nog mer fart.

I ån simmade några Gräsandspar.

 

I parken gick en tupp runt och visade oss lite där de nu bygger orangeriet.

Han ville bli fotograferad så han ställde upp sig så grannt.

 

Han visade oss den enda lilla färgklicken i trädgården.

 

Vid teatern blommade vintergäcken, snödropparna och vårstjärnor längst upp till höger.

 

I väntan på att vitsippor och bokskogen ska slå ut så visar jag tre bilder från våren ifol.

 

 

 

Visst är det underbar tid vi har framför oss. Tyvärr för alla alergiker så är det kanske inte så roligt.  


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards