evamm

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 25 maj 2014 22:28

Äntligen så verkar det som att förkylningen har börjat ge med sig. Men i morse kändes det inte så. Då kändes det som att hela vänster sidan i ansiktet var bedövat. Tryck i pannan och totalt stopp i näsan. Men under dagen har det känts mycket bättre.

 Våra kära ungdomar hade fixat en utflykt för oss. Pelle hade packat picknickkorgen och det bar i väg till Ringsjön.

Först stannade vi till vid storhägnet i Fultofta. Några par häckade utanför hägnet.

Efter at Storkarna häckat en gång släpps de ut på olika platser i Skåne. Här är familjen Stork

   

Vi hittade en fin liten plats att sitta på. Lagom varmt var det och fin utsikt.

 

Bakom vår rygg var det en liten vik där Feicia och Helén badade fötterna.

 

När vi ätit färdigt gick vi till ett fågltorn och tittade på Svanar etc. 

 

 

 

Utsikt från stigen vi gick på.

 

När vi var klara där körde vi till Fultofta naturcentrum för att äta en glass och sen gick vi en runda.

 

Sen körde vi hem till oss och avslutade med grillnig. En härlig dag fick vi tillsammans.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

RSS


Skapa flashcards