evamm

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 13 juni 2014 18:12

Idag fredag var vi lediga båda två från jobbet. Vi gick ut i trädgården och jobbade istället. Vädret var halvklart. Men in på eftermiddagen blev det mer och mer moln. Det bildades olika formationer. Kameran hämtades och jag tog några bilder. Jag tycker att det kan bildas roliga molnformationer och jag tittar mycket på dem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Efter den sista bilden brakade regnet löst och även lite åska.

Synd för alla studenter som sprang ut på eftermiddagen.

Nu är det kväll och det börjar klarna upp igen.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards