evamm

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 15 juni 2014 18:42

 Idag blev det Ronny som fick välja vad vi skulle göra. Vad tror ni det blev?

Helt rätt Gamla bilar, traktorer etc. Vi åkte till Brösarps station där det var Nostalgiträff.

Mycket folk och många fordon.

Faktiskt riktigt kul att gå runt där.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I väntrummet på stationen. Väntar på tåget.

 

Bagaet rullar ut.

Men först Bullens korv! 

  

Tåget på plats!  


Men precis som nu så blev tågen inställda! 

   

Efter några timmar var gubben nöjd och vi fortsatte till Haväng men bilder därifrån kommer en annan dag. 


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards