evamm

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 10 juli 2014 20:18

En dryg vecka har gått sen jag gjorde ett inlägg. Det är ju semestertider och mycket som ska hinnas med.

Vi har varit några dagar i Borgholm. Vi bodde på Strand Hotell som ligger precis vid havet.

Vi bodde på första våningen, i mitt enmellan den blåa och vita segeldukarna. Där är mörkt. Vi fick dra för gardinerna för fönstren annars blev det bastu.

 

Vi lyxade till det och beställde ett stort rum med balkong. Vilket vi inte ångrar.

Vi hade jättefin utsikt och helt underbart att sitta där ute både morgon och kväll.

Utsikten på dagen.

 

 

Mot kväll till.

Och sen vid solnedgång. Vi var där tre kvällar och det blev nytt skådespel varje kväll.

Här kommer några bilder.

 

 

Maten var god där och vi njöt.

Första kvällens meny.

 

 

Efter maten blev det en kort promenad. När vi kom tillbaka gick vi genom terassen. Inte så mycket folk där då men det kom vid nio tiden då det blev livemusik.

 

Vi gjorde en del utflykter och det blev en del bilder men det kommer en annan dag. 

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards