evamm

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 27 juli 2014 13:13

Man ska inte klaga på värmen, men för mig är det lite för varmt. Jag blir yr, matt och illamående av värmen. Därför håller jag mig  så mycket som möjligt i skuggan och det är helt underbart där. Detta gör ju att vi inte gjort så många utflykter som vi brukar men vi har umgåtts mycket med vänner och släkt och det har varit mysigt.

Utflykter gör vi ju hela året när vi har chansen och ska man vara ärlig så är inte sommaren den bästa årstid alltid att fotografera. Inte i alla fall när solen lyser skarpt. Man får vara morgonpigg eller gå ut på kvällen. Första och sista timmen solen är uppe är den bästa tiden på dagen att fotografera. Det kallas för den blå timmen.

Idag gick jag ut och tittade på min Hortensiabuske. Den är så fin nu. Den är i full blom men i olika stadier och blommorna har olika färger. Busken ska vara blå blommig men det har förändrats.

Varsågod här kommer bilder från knopp till full blom:  

 

 

 

 

 

Nu ska vi åka till min far och umgås och fika med honom. Trevlig söndageftermiddag och kväll på er! 



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards