evamm

Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 31 juli 2014 16:08

Idag blev det en tur upp till Maltesholms slott för att ta bilder på näckrosor.

Nog var där näckrosor men tyvärr så var det inte bara jag som var intresserad av dem. Det var massor av småflugor och andra småkryp på dem.  På långt håll såg det jättefint ut men när jag zoomade in så syntes det.

På väg ner till dammen.

 

 

 

 

 

 

    

 

 

Några vita var inte så mycket angripna.

 

 

 

Här blev det en fin spegelbild. Men synd att det var så många flugor på den.

 

När jag gick hemåt såg jag dessa halmbalar.

 

Återigen synd att det var flugor på dem, hade blivit mycket finare bilder annars.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards