evamm

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 2 augusti 2014 12:28

Idag sitter jag och går igenom bilder som jag tagit i sommar. Man kan ju summera och säga att det har ju blivit en del.

När man är ute en kväll som vi var i Vårhallen och upplevelsen blir stark så tar man många bilder. När man sen väljer ut några för att visa går man på första intrycket och upptäcker inte allt. Så idag hittade jag några nya "pärlor". Kan inte låta bli att visa några. Varsågod!

 

 

 

 

Bilden ovan och bilden nedan är från samma vy men det skiljer kanske 2 sekunder mellan bilderna. Blir helt olika intryck av bilden.

 

 

 

 

 

Nästa två bilder ser man oxå att det skiljer på bilderna. De är oxå tagna med några sekunder skillnad.

 

 

 

 

 

 

 

Vi åker ju ganska ofta hit och varje gång blir det nya sorts bilder beroende på ljus, vågor  och vilken tid man lägger ner på det. Helt underbart ställe.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards