evamm

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 8 augusti 2014 22:38

Ny bild på månen. En bild jag tog i kväll. Nästan fullmåne.

Av Eva Meijer Mattisson - 8 augusti 2014 18:54

Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så fick jag syn på månen. Jag har aldrig tagit bilder på månen förr och i år har det blivit några solupp/nedgångar, då kunde det vara kul att prova med månen oxå.

 

Förr någon vecka sedan fick vi denna fina ros av några vänner, den blommar nu fint med blommor i olika stadier.

Tack Margit och Bengt-Göran.

 

 

 

Nejlikan är röd och fin!

 

Jag har en fin hängpetunia i år.

 

 

Till sist så tog jag en bild på en nässelfjäril, Det riktikt vimlar av dem i år.

 

Nu har jag varit ledig länge och känner att det är dax att börja jobba. Får se om det blir något nästa vecka. Jag har inte fått något inbokat ännu. Trevlig helg på er! 


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

RSS


Skapa flashcards