evamm

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 10 augusti 2014 11:05

Som jag skrev igår så var där mycket vackra blommor i parken. Men det var ganska många vissna och avblommade oxå som gör att det inte blir bra bilder med hela buskar och rabatter. Utan man fick titta på den individuella blomman.

Många olika sorters rosor var där, här kommer några:

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

En ståtlig Stockros!

 

Hortensior finns det många buskar men många var avblommade men här kommer några olika nyanser

 

 

 

 

 

Dalhior fanns det oxå men inte så många sorter.

 

 

Dessa bär lyste fint på stora buskar.

 

 

Det blev en del bilder av en fin park.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards