evamm

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 23 september 2014 21:43

Idag har det varit fint väder. Solen lyste på en klarblå himmel även ikväll.

Jag körde ner till Degeberga, till Kalles damm. Alldeles rofyllt var där. Det var bara fåglar som hördes. Precis när jag kom dit gick solen ner bakom träden. Den kom fram ibland mellan träden.

Det blev fina speglingar i vattnet. 

 

 

Många färger är det på skogen nu. Ganska grönt fortfarande.

 

 

Ett träd var dock alldeles rött.

Sockertoppen som kullen kallas har jag fotograferat många gånger. Nästa bild är en typisk som det brukar se ut.    

Idag försökte jag få nya vinklar.

 

 

Mörkret började smyga sig på och det skapar mer spänning i bilden.

 

Det blev dax att köra hemåt. Vid Höge väg var där många hjortar. Jag stannade till och tog några bilder på dem.

    

De var lite skeptiska till mig och sprang efter en stund.

 

God natt på er.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

RSS


Skapa flashcards