evamm

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 15 februari 2015 10:39

Ja nu undrar ni väl vart vi körde vidare. Vi körde genom Trolleljungby, Vanneberga och när vi närmade oss Rinkaby sa Ronny. Ska vi köra till Åhus. Han vet att jag tycker om att ta bilder vid Äspet. Det blir lite liv i bilderna där för där är mycket stenar som vågorna skvalpar mot.

 

 

 

 

Det blåste lite mer här så det var mer liv i vattnet.

 

Sen körde han mot Yngsjö och Åhus Kärr. Tog av på vägen mot Kärrfästena, och sen mot Segesholm. En gång när vi kom där var där jättemånga änder däri en damm som de matar och sen skjuter. Hemskt! Idag var där inga änder men där var lite is på dammen. Snygg vy.

 

Som avslutning på inlägget idag visar jag två bilder till från Tosteberga. Tänkerl lite extra på Marianne E som gillar stenar.

 

 

Och givetvis tänker jag på er alla som följer mig här på bloggen. Kul! Och kul med alla gillande och kommentarer.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards