evamm

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 5 mars 2015 19:13

Idag hade jag hört att det skulle bli soligt och fint. Det blev det oxå.

Först hade jag lite ärende i Kristianstad att utföra. Bl.a Ett besök på Solhaga.

På ängen precis sidan om Solhaga var där många Gäss som gick och åt.

 

Ute på Åsums ängar finns ett fågeltorn, dit körde jag .

Ifjor såg jag en Kungsörn där men idag var där bara gäss.

 

Jag körde sen till Pulken, för en gångs skull var det skönt där, det brukar alltid blåsa kallt där annars.

Men några tranor syntes inte till. Inte storkar iheller.

Men gäss var där i mängder.

 

Ett gäng Topsvipor flög in och landade.

 

Färden gick sen till Nya Grop. Där var det jätteskönt. Alldeles vindstilla och soligt. Gick fram och tillbaka där och njöt sen av en fika i solen.

 

 

 

 

 

 

 

En skön eftermiddag blev det.



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards