evamm

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 9 mars 2015 13:26

Igår var det en dag som tog på krafterna. Först Vasaloppet med 9 mil skidor och sen ute vid havet hela eftermiddagen med promenader där. Skämt åsido vasaloppet tittade jag bara på men promenader vid havet blev det. Solen sken ju och ca 10 grader, dock lite blåst. Men en skön eftermiddag blev det.

Trött blev jag så jag orkade inte blogga igår kväll.

Vi körde till Simrishamn och dess stenhällar.

Jag trodde det skulle gå vågor på vattnet eftersom det blåste ganska rejält. Men ack nej, det var inte mycket vågor vid Vårhallen. Fel vind. Men fint ändå.

 

  

 

Jag älskar gå på dessa stenhällar. Man hittar alltid nya vyer att ta bilder på.

 

 

 

Där är nästan alltid svanar. Igår var där två par.

 

 

 

 

 

 

Efter att vi varit här i över en timme körde vi söder om Simrishamn men det kommer bilder därifrån imorgon.

Lite skillnader på bilder blev det därifrån. Fortsättning följer.     



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards