evamm

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 10 juli 2015 18:56

Idag har vädret varit lite si och så. Blåste mycket, solen lyste men rätt som det var regnade det.

Tråkigt med andra ord men rent fotografiskt så kan det bli bra, lite dramatik i bilderna.

Jag körde upp en runda till Bosarpssjön. När jag kom dit var det stora mörka moln.

 

Solen försökte lysa igenom 10 sekunder.

 

 

När jag väntat varit där i ca 20 minuter såg jag plötsligt en blå lucka på himlen.

Jag väntade någon minut till och då plötsligt lyste solen jättestarkt.

 

 

    

 

Det varade dock bara i 3-4 minuter. sen blev det mörkt igen.

I nästa tre bilder ser ni skillnaden. Från stark sol, lite sol till mulet.

 

 

 

Ljuset gör mycket i en bild.

Trevlig helg på er!



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

RSS


Skapa flashcards