evamm

Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 22 juli 2015 11:38

Igår gjorde vi en utflykt med min bror och hans fru. Vi åkte till Kullens fyr. Men vi körde ner till badplatsen strax innan man kom upp till fyren. Och det ångrar jag inte för det var en riktig hit. Det var Lena och jag som hittade detta på en karta. Vi kom nära vattnet och det var ju höga kraftiga vågor just igår.

Jag satt på stenar ganska nära vågorna. Så lite stänk fick jag allt på mig men det var skönt för det var soligt och varmt.

Hoppas bilderna kan beskriva känslan jag hade där.

 

 

 

 

 


 

Nästa bild hade Tv4  nyhetsmorgon med idag i vädret kl 8:00.

 

Jag satt en stund på samma ställe och utsikten ändrades hela tiden. Här kommer en kavalkad av bilder på nästan samma ställe.

 

 

 

Nästa bild ligger på svt plays väderbilder, just nu som nummer 1 men plaseringen ändras nog under dagen.

   

 Tror ni att jag trivdes? Rätt, jag skulle kunna vara där hela dagen. Tänk er en soluppgång där. Det får bli en dröm.

Tack Lena, Kenneth och Ronny för en härlig utflykt.

Vi besökte Krapperups slott oxå. det kommer bilder därifrån en annan dag.



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

RSS


Skapa flashcards