evamm

Alla inlägg den 23 juli 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 23 juli 2015 22:13

  När vi var i Kullen var vi oxå på Krapperups slott. Jag hade sett tips om det på Facebook om att parken skulle vara fin.

Och jag får säga att den var väldigt fint skött. Många fina träd.

Där var en fin damm oxå. Vi hade tur för växterna speglade sig fint i vattnet även om där var några änder som simmade runt och de skapade lite rörelse  på vatttnet så skuggorna blev inte helt perfekta men jag tycker bilderna är fina.

 

 

 

 

 

 

 

 

Det satt en liten söt sköldpadda på en sten.

 

Där var en liten fin rospark. Parkchefen höll på att göra fint där. När vi berömde honom för att det var så fint berättade han att han fick igenom alla sina krav på vad han behövde etc. Kul att höra att det inte skulle sparas utan det skulle kunna vara fint där.

Jag slutar med en liten ros idag oxå.

 


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards