evamm

Alla inlägg den 7 augusti 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 7 augusti 2015 12:57

Igårkväll var det bilträff i Smygehuk. Det har blivit en liten tradition att åka dit en gång varje år. Vi brukar passa på och köra en liten runda på det hållet innan vi åker dit. I år blev det Skanör och Falsterbo och sen kustvägen till Smygehuk. Det blev några stopp.

Bjuder här på lite blandade bilder från dagen.

 

 

I Skåre hade en Svanfamilj lagt sig till ro. Jag tog lite närbilder på Svanmamman/pappan  . Hen såg lite avvaktande ut, tittade lite skarpt och undrade nog vad jag gjorde där. Jag var ganska nära dem, kanske 1,5-2 meter ifrån dem.

 

 

 

 

       Vi hamnade ju sen till sist i Smygehuk, och där var massor av bilar. Det är så fint med havet i bakrunden.

 

     När vi körde hem blev himlen väldigt vacker. Nästa två bilder tagna genom bilrutan.

 

Och en fin solnedgång över skogen.

 

En varm och ganska behaglig dag blev det, det blåste lite lätt som svalkade som tur var.

  

  



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards