evamm

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 8 augusti 2015 10:11

Vi var ju en runda i Harasjömåla i Söndags och i mitt blogginlägg från den turen skrev jag att om ni har tur så skulle jag visa bilder på mer än sjöar därifrån.

Så varsågod, Ni har tur:

Vid Karsholms slott var sädesfälten kantade med dessa blåa blommor. Tjusigt.

   

 

Vi gick i Parken vid slottet, där låg detta lilla fina hus.

 

Denna fina sten är i Immeln.

 

Nästa bild är oxå från Immeln.Grenen speglar sig fint.

 

Näckrosor var där ju många.

 

 

Sländor var där i mängder:

 

 

En härlig dag var det. Denna vecka har ju det varit varmt och vi har varit på lite utflykter. Nu börjar jag dock jobba igen på måndag, ska faktiskt bli skönt och komma in i rutiner igen. Jag jobbar ju inte mer än halvtid vilket  är alldeles lagom.

Slutar med en ros, Ni får ha det så bra.

    


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards