evamm

Alla inlägg den 10 september 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 10 september 2015 19:26

I eftermiddag fick vi förmånen att få umgås med Vår lilla Felicia som börjar bli stor. Vi hade lovat tidigare i sommar att köra till dammen i Degeberga och mata fåglarna. Vi tog fika med oss och fick en härlig eftermiddag. Felicia kastade i bröd till änderna som var hungriga.

 

 

 

Vackert är där ju oxå.

 

Kullen i bakgrunden heter Sockertoppen

 

Hösten börjar sakta göra sig påmind. En del blad börjar bli gula. Röda bär lyser.

 

 

Vi körde sen uppför en del backar och Felicia tittade ut genom fönstret och sa. Så vackert, jag har aldrig sett något vackrare. Ögonen tindrade trots att en förkylning är på gång. Krya på dig loppan, Så här såg det ut!

 

 

God kväll på er!


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

RSS


Skapa flashcards