evamm

Alla inlägg den 18 september 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 18 september 2015 19:18

I eftermiddag körde vi till Haväng. Halvklart väder 17 gr och lite blåst. ´Förutsättningar till att det borde bli en skön eftermiddag och det blev det.

När vi hade gått av bilen small det till. De hade övning på sjutfältet och av smälen blev det rök.

  

Det traditionella bilden på trädet i Haväng.

 

Där var svanar. 

 

Vi gick längs stranden mot Stenshuvud.

Vi gick till piren som sticker ut  

        Där satt vi och njöt på en sten. Vi kopplade av så vi nästan somnade. Har ju blivit dåligt med sömn vissa nätter.

När vi vände oss om och skulle gå tillbaka hade himlen mörknat rejält, men det kom inget regn när vi var där.

 

 

 

 

Vi körde därifrån och tog en runda om Christinehofs slott. Där var himlen så här fin.

 

En skön och avkopplande eftermiddag som vi så väl behövde,

Trevlig helg på er.

 

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards