evamm

Alla inlägg den 9 april 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 9 april 2016 20:29

Det blev en vårpromenad ikväll. Vädret blev skönt, molnen skingrades och solen värmde skönt. Vi körde till Herremöllan strax utanför Degeberga.

Varsågod och följ med på promenaden och upplev en del vårtecken.

Först blev det laxtrappan. Det var ganska lite vatten i bäcken. Lägg märke till grönskan i vattnet.

       

Knoppar på en gren var på väg att slå ut.

 

Solens strålar landade på trappans översta del.

 

På marken lyste det gult av olika blommor som Vårlök, Svalört och Gulsippor.

         

Vad är nästa för något?

 

Vi kom fram till bäcken vid skjutbanan, där speglades molnen sig fint.

 

Vitsippor fanns det oxå.

 

Vi upplevde mer på promenaden men si det får ni se en annan dag.

God kväll på er!




Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

RSS


Skapa flashcards