evamm

Alla inlägg den 17 april 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 17 april 2016 12:15

Jag var i Stackedala i fredags eftermiddag och tog bilder på lärkblomningen. Jag gick en runda oxå. Det blev lite bilder på fina vårtecken.

   


     

Där är en damm som jag brukar beundra när jag går där. Det lyser fint av mossan som växer på träden som står i vattnet. Och idag var där fina speglingar från trädstammar i vattnet.

   

Här kommer några fler bilder från lärkblomningen. Kul att leka lite med macro och inställningar på kameran.

       

Peter Kondrup visade tittarbilder idag, söndag från vårt avlånga land. Väldiga kontraster. Två fotovänner till mig plus min lärkblomnings bild var med. Grattis till er Pia och Laila.

Visar här från Tollarp, via Sundsvall till Voullerim.

     

Visst är det skoj att se skillnaderna. Det ska vara ca 121 mils avstånd från Tollarp till Voullerim.

           Ha det bra alla!


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards