evamm

Alla inlägg den 13 maj 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 13 maj 2016 20:06

Idag åkte vi till Söderåsen. Vi ville besöka det innan det blit mörkare i skogen. Och det var sista dagen idag vi skulle ha bra väder enligt meterologerna. Så vi passade på. Jag har varit vid Skäralid tidigare men inte Ronny. Vi valde att köra upp till Kopparhatten först, där hade jag inte varit. Man befinner sig högt upp på åsen och ser ner i Ravinerna. Det var rejäl nivå skillnad. Hoppas bildena kan skildra det. Många gröna nyanser var det oxå. Vi gick längs med kanten och ut på olika platåer.

Varsågod att vara där med oss.

                                 

Vi åkte ner till Skäralid sen, men det blev så många bilder idag så jag får visa dem imorgon.

Men en bild blir det, och med den vill jag önska er en trevlig pingst.

 


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards