evamm

Alla inlägg den 15 maj 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 15 maj 2016 10:48

Just nu lyser det rapsfält överallt i Skåne. Fälten lyser så fint i kontrast mot den blåa himmel vi har haft några veckor nu. Men även mot den nyutslagna gröna skogen och även mot vita träd och buskar som blommar nu.

Jag har tagit en del bilder på detta nu sista veckan så varsågod nu bjuder jag på det.

De första fyra bilderna tog jag i fredags utanför Billinge.

       

Följande bilder tog jag igår när jag körde hem från Degeberga igår.

                 

Ja nu är det många härliga färger i vårt kära Skåne. Ja jag vet att det är fint i övriga Sverige oxå. Vi lever i ett fint land med jättefin natur.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards