evamm

Alla inlägg den 29 maj 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 29 maj 2016 22:34

Ja idag har det blivit en hel dag med massa kul grejor. Utflykt till Degeberga med sonen och hans goa familj. Vi gick runt dammen och sen klättrade vi på kullarna. När vi var trötta så åt vi en härlig lunch i det gröna. 

Här kommer bilder på allt det vackra vi erbjöds.

               

Några av oss på väg upp.

       

Utsikten blev fin.

       

Lille Fabian som blir två år i slutet av augusti gick själv upp för hela backen. Felicia klättrade upp 3,5 halv gång. Det skulle jag vilja orka.

                    En härlig utflykt blev det och sen blev vi bjudna på en härlig grillkvöll med mycket god mat. Tack alla för en minnesvärd morsdag. 


Av Eva Meijer Mattisson - 29 maj 2016 07:55

När vi besökt min gamla far igår körde vi en runda. Vi hamnade långt ute på landet. Vi stannade på ett ställe. Vart jag än gick och tittade så var där fina träd och stengärde. Tyvärr var det lite mulet så grönskan var lite mörkt men det var vackert i alla fall.

                     

Ett valv av kastanjeträd  

Rapsfältet på nästa bild lyste lång väg annars börjar rapsen mogna och många fät lyser inte längre.

   

Vi stötte på Storkar.

 


Jag vill gratulera alla mammor idag och hoppas ni får en mysig dag.På mig väntar en mysdag med mina, med picknick och grillning  på schemat. Det lär nog bli några blder så smånigom.

 

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards