evamm

Alla inlägg den 3 juni 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 3 juni 2016 19:18

Idag har det varit väldigt varmt. Soligt och vindstilla. Efter rundan med dammsugaren hade jag tänkt köra upp till Maltesholms slott och beundra Rhodendendron som säkert är väldigt fina nu. Men jag orkade inte.

Istället satte jag mig vid datorn nu ikväll och tittade på bidena från igår. Hittade några som jag delar med mig dag.

 Först från parken i Bäckaskogs slott.

   

Moses brinnande buske tyckte jag var väldigt fin.

   

Några rosor hade redan slagit ut.

               

Det var lite bråk mellan Gladan och Kråkan

 

Ivösjön.     

Vånga.


Edenryds badplats.

 

Ser ni den lilla Strandskatan på stenen.  

         

    

Ni får ha en trevlig helg, så får jag se om det blir ett Maltesholms besök i helgen.








Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards