evamm

Alla inlägg den 10 juli 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 10 juli 2016 20:04

Den gångna helgen har vi varit i Degeberga hela dagarna. Det har varit marknad i dagarna två. Det har varit släktträff hos Ronnys släktingar. Det började med marknadsfrukost hos Ronnys bror redan kl 9 på lördagsmorgonen och sen har vi varit hos Ronnys syster där det bjöds på både fina mackor och grillning. Det är en härlig tradition att släkten samlas så och pratar och umgås. Ni som har bjudit på allt detta vill jag tacka. Mellan all mat och samspråk så har vi gått ner till marknaden oxå. Och eftersom vi båda kommer från trakterna har det blivit många pratstunder med bekanta. Jättemycket handlat blev det inte men lite smått och gott.

Efter dessa dagar så körde vi ner till havet och gick en stund. Det har regnat jättemycket idag men mot seneftermiddagen började det bli lite luckor i molnen,och vi fick en skön stund vid havet.

                 

Nu laddar vi för finalen i fotboll.  Och en ny semestervecka. Ha det så bra alla!

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards