evamm

Alla inlägg den 12 juli 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 12 juli 2016 21:32

Idag har vi haft en hel underbar dag. Vi gjorde en utflykt till Kullahalvön. De hade lovat halvklart väder där med mer sol på eftermiddagen. Och det skulle blåsa en del och det ville jag ha för att det ska bli liv i bilderna.

Men när vi körde dit kom det några regnskurar och när vi kört förbi Åstorp blev himlen alldeles svart och vi såg hur det regnade över åsen. Och vi kom in i det, det regnade så mycket så det gick knappt att köra, vi blev lite oroliga men vi sa det är några mil till det ändrar sig nog. Och så blev det, himlen blev blå och solen lyste så fint.

Vi åkte ner till Ransvik som ligger precis söder om Kullens fyr. Det är en liten badplats med ett mysigt fik, ( men lite dyrt. Jag fick betala 145 kr för en köttbullsmacka och en flaska Ramlösa) Men jag hade kunnat betala för bara utsikten.

Här bjuder jag nu på några bilder därifrån.

 

                                   

Vi var på Kullens fyr, Krabberups slott och i Mölle hamn oxå men det kommer kanske bilder därifrån en annan dag. 

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards