evamm

Alla inlägg den 20 juli 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 20 juli 2016 21:18

Imorse kände jag att jag mådde inte så bra av värmen. Vi valde därför köra till Harasjömåla som är en plats med många små fiskesjöar. Där är många lättillgängliga bryggor och många små raststugor. Vi besökte några av sjöarna, satt och njöt av allt vackert. Vädret var perfekt, en hel del moln men ändå ca 22 grader. Träden skuggade skönt. Och jag kände mig genast piggare.

De blev ganska många bilder. Normalt brukar jag kunna välja ut en del favoriter men idag blev det svårt. Jag bjöds hela tiden på fina vyer med mycket speglingar i vattnet.

Jag har dock försökt välja ut en del men har gallrat bort många som i normala fall hade platsat.

Varsågoda.

                           

Vi satt här och käkade goda pizzabullar. Ingen dålig utsikt.

 

De föjande 7 bilderna är vad vi såg när vi satt där och njöt.

     

           

     

Vita näckrosor var där många.

   


Eftersom jag gallrat bort en hel del bilder som jag tycker är vackra kommer det kanske fler inlägg från dagens utflykt. Nu blir det en del pyssel här hemma i två dagar. Ha det bra gott folk och hoppas ni njöt av bilderna.



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards