evamm

Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 9 augusti 2016 21:57

Idag gick vår utfärd till Bjärehalvön. Vi tycker det är vackert där. Vi åkte Kattviksvägen och stannade till där en stund.

   

Sen gick färden till Hovs Hallar.  Och för första gången gick vi ända ner till havet på alla stenar och stenblock och vi fick belöning.

På nästa bild har vi börjat klättringen ner och vi gick ner till det stora stenblocket.

 

                 

 


Färden gick sen till Torekov. 

                   

   


Vi åkte till Båstad sen.

Då närmade sig ett oväder. Vi hann dock gå där en stund innan regnet kom.

 

 

Vi hade en härlig dag och vädergudarna var med oss idag oxå. Det regnade både på ditvägen och hemvägen men inte när vi var ute. Bara några droppari Båstad när vi var på väg till bilen.





Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

RSS


Skapa flashcards