evamm

Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 10 augusti 2016 10:48

Ja idag var det dax att återigen gå upp tidigt och köra ner till Nyagrop och uppleva soluppgången. I morse var Ronny pigg på att följa med. Det var lite kallt ca 8 grader och lite kall vind. Vantarna och mössan på. Men vi fick se en vacker soluppgång.

Det låg ett fartyg och snurrade hela tiden där solen gick upp. Den skymde solen när den gick upp en liten stund men sen blev det en kul effekt.

Varsågod och upplev detta med mig!

Börjra med ett träd i fint ljus på väg ner till stranden. Klockan var då 4.50

               

Solen börjar visa sig.

               

Och det börjar ljusna.

     

Och så här såg det ut vid trädet när vi åkte hem igen.

  

Ja nu sitter jag i soffan och njuter av bilderna, tar det nog lite lugnt idag och myser lite då det verkar som det ska bli regn senare idag.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

RSS


Skapa flashcards