evamm

Alla inlägg den 28 augusti 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 28 augusti 2016 20:12

Denna vecka som gått har varit full av aktiviteter så det har inte funnits tid till att ge sig ut med kameran. Men idag tog jag några bilder på molnen som bildades här när åskvädret drog fram. Det åskade en del men den var inte så hård, det varade dock ganska många timmar.Det kom några skurar som var rejäla.

Molnen ändrades hela tiden. Tyvärr var jag inte uppe så tidigt när det var som mest dramatiskt ( jag har sett många fina bilder på det) men när jag kom upp vid 7:45 såg det ut så här.

   

Strax innan tolv snåret kom det en stor skur och sen såg det ut så här.

   


Som kontrast till dessa bilder visar jag hr det såg ut den 17 augusti  vid solnedgången här hemma.

 

 Godkväll på er. 


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

RSS


Skapa flashcards