evamm

Alla inlägg den 5 januari 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 5 januari 2017 12:56

I morse var jag vaken tidigt. Vi väntade på en elektriker som skulle kolla upp i vårt kök. Det händer mystiska saker där med strömmen. Ronny tog jouren, jag körde till Nyagrop för att uppleva soluppgången på vintern.

Det var kallt ca -9 grader och kall hård vind. När jag kom fram såg jag lite tråkiga moln vid horisonten och de var ju precis där solen gick upp så jag fick inte se själva soluppgången, men när solen kom upp över molnkanten blev det fantastiskt vackert. Många bilder blev det , här får ni se några.

                                     

Efter en timme så var jag kall om fingrarna och tårna så då körde jag hem. Jag var annars rejält påklädd och frös inte annars.En häftig morgon blev det. Trevlig trettonafton på er.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

RSS


Skapa flashcards