evamm

Alla inlägg den 14 januari 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 14 januari 2017 22:03

I middags körde vi till Forsakar. Vädret var underbart. Sol och vundstilla, 1-2 grader varmt.

Det var lite vinter i ravinen och en del is i bäcken så mina förväntningar på fallet blev ganska stora. Jag hoppades på en del is. Ett år när vi var där så var hela fallet isbelagt och det var mäktigt.

   

Men se det var inte mycket is, bara lite vid kanterna.

     

               

Vi åkte ner till Hembygdsparken sen och gick en runda där.

                 

Det var lite halt att gå, lite is på stigarna och det gällde att ta det försiktigt. Fötterna ville kasa iväg. Träffade en fotograf som hade satt sig på ändan.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards