evamm

Alla inlägg den 27 januari 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 27 januari 2017 19:22

Idag vaknade jag till tjock dimma, lte besviken, men de hade lovat den skulle försvinna och det skulle bli klart väder. Vi hade tänkt göra en utflykt till Vårhallen. Dock så var dimman kvar 12.30 när vi tänkt köra. Vi bestämde oss för att packa kaffekorgen och körde ändå. Vi skulle ändå till Degeberga och tända ett ljus på Ronnys föräldrars grav. Som alternativ hade vi Haväng så vi inte beövde köra så långt om det fortfarnde var dimma. När vi kom fram mot Ravlunda så ljusnade det lite på himlen men dimman var ganska tjock mot havet till. Vi beslöt oss för att fortsätta mot Simrishamn, vi chansade på att solen skulle bryta igenom mer efter en stund.

Så här såg det ut då.

 

Vi kom fram till Vårhallen ch strax innan blev himlen blå och solen lyste så fint. Det låg dimma vid kanterna men det var väldigt vackert.

                               

När vi körde hem så hade vi inte kört mer än 5 minuter så blev det tjock dimma igen. Den lättade lite då och då. Det var dock fina vyer. Nästa bild visar lite hur det var.

 

Det blev en härlig tur och många bilder. När vi kom hem fick vi reda på att det varit dimmigt hela dagen här hemma.Så idag hade vi tur!

Trevlig helg på er alla!

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards