evamm

Alla inlägg under februari 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 4 februari 2017 18:32

Denna vecka har kameran fått vila av olika anledningar. Vädret har varit tråkigt bl.a I måndags tog jag dock bilder på Sidensvansar när de var här och åt av vår äpple. Jag har fått mycket positiv respons på bilderna. Idag tittade jag på dem igen, därför bjuder jag på några till.

Jag tycker den vänstra fågelns uppsyn är härlig.

                 

För precis en vecka sedan hade vi rimfrost och jag tog några närbilder på några grenar.

       

För en och en halv vecka sedan vr vi i Vårhallen, det var dimmigt hemma men där sken solen. Sen dess har vi inte sett den, Jag har visat bilder därifrån tidigare. Idag kommer några till men med träd och stenar idag.mOch inte bara vattnet.

         

Ha en bra kväll och så får vi hoppas på bättre väder och hälsa. 



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards