evamm

Alla inlägg den 11 mars 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 11 mars 2017 10:22

Ja det var ju en underbar dag igår. Vi var ju ute hela dagen och njöt. Efter att vi varit i Löderups Strandbad körde vi till Kåseberga.

 

Där var allting stängt fortfarande men vackert.

Vi körde sen till Sandhammaren, där satt vi och fikade på vår medhavda matsäck.

Denna utsikt hade vi.

       

Inte helt fel. Vi satt i ett vindskydd så vi kände inte av blåsten.

Vi gick ner till stranden sen.

Man tror inte man är i Sverige när man är där.

     

På väg tillbaka såg vi dessa björkar mot den blåa himlen.

 

Vid Skillinge hade det samlats en del fåglar på stenarna.

 

Vi hamnade sen mellan Brantevik och Simrishamn.

             

Till sist en hälsning till er som gått på Bollerup.

 

Ha en bra lördag.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards