evamm

Alla inlägg den 28 mars 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 28 mars 2017 12:03

 Igår eftermiddag fick vi umgås med våra två små   . Vi åkte till Degeberga och matade djuren vid Forsakar sen körde vi ner till Kalles Damm eller Bålsjön som en del säger. Direkt när vi kom ur bilen säger Felicia 6 år. Har du min kamera med. Hon har fått ärva min första systemkamera en Nikon D70. Tyvärr så hade jag inte det. Hon fick låna min.

Och hon tog en del bilder och när jag gick igenom dem så blev jag impad.

Jag bjuder på några bilder hon tog.

         

Hon tog mycket bilder på fåglarna. Undrar var hon fått det intresset från?

Hon tog nästa bild på lillebror oxå och den får vara början på en liten berättelse där jag sen fortsatte ta bilder.

Uppför den backen ska jag säger Fabian.

Nu börjar klättringen. En vandringsstav är bra att ha. 

 

Fabian är en bra bit på väg. Han kämpar på, ibland på alla fyra men upp ska han. Felicia är längst upp.

 

Jag klarade det säger Felicia.

 

Felicia på väg ner igen och Fabian har kommit en bit till.

  

Nu hoppar jag säger Felicia.

         

Och sen var det dax att ta sig ner igen.

    

Efter den ansträngda klättringen så får vi varva ner lite med fiskning.

 

Och mata änderna med den sista brödbiten.

 

Alla var lite trötta sen men en härlig eftermiddag hade vi. 

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

RSS


Skapa flashcards