evamm

Alla inlägg den 3 maj 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 3 maj 2017 07:20

Efter att jag hade jobbat några timmar igår satt vi i uterummet och åt. Det var soligt och fint. Dock kunde man se lite lätta skyar på himlen. Jag fick en idé om att åka ner till Åhus och hoppas på fint ljus över havet när solen gick ner..

Vi kom ner en timme innan solnedgången, solen hade gått ner bakom träden.

               

Det började efter en stund skönjas lite svag färg på himlen.

                   

Det blev aldrig riktig kraftig färg men jag gillade det jag fick. Mörkret började lägga sig och solen hade gått ner, färgerna mattades så vi valde att köra hem. När vi kört en liten bit och vi närmade oss Åhus gästhamn så såg det ut som att det brann. Det var alldeles orangt och denna vackra himmel följde oss ända hem. Normalt tat det ca 35 min att köra hem men igårkväll tog det 50 min. Jag var tvungen att gå av några gånger för att fota och vi körde långsamt och njöt.

         

  

Hoppas ni får en härlig onsdag. Själv ska jag om några timmar gå en promenad med en väninna i det vackra gröna Stackedala. Och sen i eftermiddag blir det gofika med några andra väninnor. 



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

RSS


Skapa flashcards