evamm

Alla inlägg den 12 maj 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 12 maj 2017 17:36

Idag besökte vi Körsbärsdalen söder om Veberöd. Det var där Mio min Mio spelades in. Och det var sagolikt vackert där. Vi har inte varit där förrut men det kan nog bli fler turer dit.

Solen sken och värmde gott, det blåste dock lite som vanligt.

Redan på stigen till dalen var det vackert.

   

När vi kom fram så möttes vi av dessa vyer.

                 

Vi satt en lång stund och njöt. Vi var lite intresserade att komma över påm andra sidan så vi gick tillbaka efter en stund.

       

Och sen möttes vi av detta på andra sidan.

             

     

Vi satte oss och åt vår matsäck som vi hade med oss. Jag la mig ner och solade lite, tittade upp och hade denna utsikt över mig. 

 

   

Vi hade en helt underbar dag där. Jag avslutar med en av mina favoritbilder.

 

Vi åkte till Fyledalen sen men det får ni se en annan dag.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards