evamm

Alla inlägg den 20 maj 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 20 maj 2017 16:43

Idag tog vi en tur ner mot Österlen för att beundra rapsfälten som lyser så vackert gult nu. Helt perfekt väder. Solen lyste först och en blå himmel. Det var dock lite soldis och framförallt då över havet.

Det blev många bilder. Jag försökte hitta fält med det där lilla extra, inte bara ett gult platt fält. Tyvärr så såg jag fina fält i början på utflykten men det gick inta att komma närma dem. Men skam den som ger sig, jag hittade några vackra fält.

Och nu får ni förhoppningsvis oxå njuta av dessa.

Varsågod.

      

    

Havet i soldis

           

Stenshuvud syns i bakrunden men det ligger i soldis.

     

               

 

 

Trevlig lördagskväll på er alla.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

RSS


Skapa flashcards