evamm

Alla inlägg den 3 juni 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 3 juni 2017 18:57

Jag bor på landet dock inte helt men idag hittade jag där jag skulle vilja bo just nu. Tänk er vakna här på morgonen och titta ut och se detta vackra. Det låg ett hus bredvid.

                   

Efter att vi beundrat detta vackra körde vi till Haväng. Där var hästar.

             

Vi körde sen till Brösarps backar. Jag nästan skäms men vi har aldrig varit uppe på backarna där förrut, bara gått där nere och fikat på rastplatsen. Det blir nog fler gånger.

Vi gick upp för den första kullen och sen till nästa till höger vid trädet.

     

Utsikten var vacker. Havet syns på nästa bild.

 

Där nere i mitten där det är lite ljusare startade vi.

         En härlig tur blev det.

Jag avslutar med en bild jag tycker är vacker. Tror ni brevbäraren blir glad när han kommer dit med posten.

 

God fortsättning på pingsten.




Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

RSS


Skapa flashcards