evamm

Alla inlägg den 15 juni 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 15 juni 2017 18:41

I efermiddag skulle vi egentligen gjort en utflykt söderöver till bl.a Smygehuk. Där är en bilträff ikväll,men av olika anledningarblev det ändrade planer. Det blev en tur norröver istället.

Först blev det Norra Åsum och ett vackert fält med Vallmo.

         

Sen blev det Bäckaskog.

   

Så småningom kom vi till Vånga och Ivösjön.

       

Efter en god fika åkte vi sen till Valhalla ättestupa. Där har vi aldrig varit förrut men det var en fin upplevelse.

                 

Det blev en härlig varm och skön utflykt och Ronny fick vila sitt onda knä. bara lättare promenader.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

RSS


Skapa flashcards