evamm

Alla inlägg den 25 juli 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 25 juli 2017 19:48

Idag har vi spenderat dagen i Harasjömåla. De hade lovat bättre väder lite norrut och vi fick en skön dag. Vi hade sol på förmiddagen, det var lite stackmoln men sen på eftermiddagen blev det lite höga skyar som gömde solen. Dock så försökte den lysa igenom emellanåt och då blev det vackert ljus och speglingar i vattnet. Det var så rofyllt att sitta på bryggorna och titta. Vi hade matsäck med oss och bara sitta där och äta och ha vacker utsikt är livskvalité.

Nu bjuder jag på en del bilder och jag hoppas de speglar vårupplevelse.

                     

På nästa två bilder så ser man ett plask. Titta noga och förstora gärna för då ser man en fisk som hoppar upp och landar.

                     

Det var allt för idag men som ni kanske ser så var där många näckrosor och det blev några bilder på dem oxå men de visar jag inte idag.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

RSS


Skapa flashcards