evamm

Alla inlägg den 13 augusti 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 13 augusti 2017 18:38

Idag körde vi till Äskebjär vid Lillehem för att beundra ljungen som klär kullarna där. Så underbart vackert. Fin utsikt över vidderna är där.

               

Det var inte bara vi där.

 

Vad gör ni här ser det ut som tjuren tänker. Bäst att gå därifrån. Kossan började gå mot oss.

 

Vi körde en bit längre in på vägen och kom till Trollebo.

             

Vi gick längs denna stig ett tag. 

   

Det var en del moln på himlen och det blåste en del. Så ljuset varierade och solen lyste på vissa ställe och det var skugga på vissa ställe. 

   


Vi gick backe upp och backe ner. På nästa bild är vi på väg tillbaka ner till bilen. Trädet mitt i bild ser man nerifrån på de sista tre bilderna.

 

            En härlig dag blev det. 


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards