evamm

Alla inlägg den 27 augusti 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 27 augusti 2017 19:15

Efter åska och regn idag  sprack det upp på himlen. Kvar blev det dock härliga moln på himlen. Vi körde ut en runda på landet och det blev några bilder. 

                                     

När vi kommit hem och skulle gå in fick både jag och Ronny syn på molnet på nästa bild och båda sa att det var en elefantunge. Vad tycker ni?

 

Ja som ni märkte så har jag fått lösenords skydda bloggen. Jag kan inte ha den öppen längre. Jag trodde det hade tagit slut på de tråkiga kommentarer jag fick för någon vecka sedan. Men i natt mellan ca 1.00-4.00 kom det 4 stycken från samma person, en del långa som flera A4 sidor om sig själv och sina besvär med autism etc. Hela inlägg från sin egna blogg. Hon behöver säkert skriva av sig men inte på min blogg. 


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards