evamm

Alla inlägg den 30 augusti 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 30 augusti 2017 09:44

Någon gång då och då kör vi till Vårhallen och upplever solnedgången. Vårhallen ligger på ostsidan så solen går ner över land men det brukar kunna bli vackert ljus över vattnet. På eftermiddagen bildades det ganska mycket moln så förutsättningarna var bra för att få en vacker himmel. Men när vi kom ner så var det klarblå himmel. Men en timme senare när solen gick ner var det små lätta skyar så då kom hoppet igen om att det skulle bli en vacker himmel. Det blev dock inte så mycket av det men lite färg på himlen blev det. Och vackert. Det var en skön kväll som vi fick uppleva.

Några bilder blev det.

Så varsågod.

                         

 

 

 

      

En härlig fotodag blev det. Jag var ju ute redan tidigt i morse och då blev det lyckat. Jag fick fullpott med att få med bilder i tv.

Precis när jag kom hem kl 7 på morgonen slog jag på tv och då visade Leon min bild i vädret. E mobilbild jag skickade in från Lyngsjö.

 

Och sen på kvällen så minsann visade Sverige idag på SVT en annan  bild. Och det händer inte så ofta. 

 

Ha en bra onsdag därute.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards